Ремонт паливної системи Common Rail
Современная дизельна техніка часто оснащується системою Common rail, розробленої інженерами компанії Bosch. Нічого дивного, адже вона дозволяє істотно скоротити споживання палива, знизити рівень токсичності вихлопних газів і навіть гучність ДВС.
Якщо говорити простими словами, то це електронна система управління двигуном, що регулює не тільки уприскування в камеру згоряння, а й однакове тиск у всіх циліндрах.
Незважаючи на універсальність, ремонт паливної системи Common Rail рано чи пізно буде потрібно, так як складається вона з багатьох елементів, які приходять непридатність з різних причин:
- клапан дозування палива;
- форсунки і рампа;
- ТНВД - паливний насос високого тиску.
У нашому каталозі запчастин Case є всі необхідні запчастини:
Що входить до системи спецтехніки Common Rai?
Common Rai – технологія впорскування палива, яка найчастіше застосовується у дизельних двигунах: від легкових авто до сільськогосподарської техніки.
Система складається з таких компонентів, як:
- електронний блок керування;
- розподільна рампа;
- електронні форсунки;
- насос високого тиску.
Також система складається з наступних деталей.
Форсунки. Відкриваються у потрібний момент, завдяки цьому паливо потрапляє в циліндри двигуна.
Паливний насос. З його допомогою дизельне паливо з бака потрапляє до рампи (напірної магістралі).
Допоміжний паливний насос. З його допомогою підтримується тепло у системі.
Паливна рампа. Магістраль, яка з'єднує усі форсунки. Важливо: пальне тут підтримується під тиском.
Теплопроводи високого тиску. З їхньою допомогою паливо передається від рампи до форсунок.
Паливний фільтр. Очищує паливо. У ньому знаходиться спеціальний клапан, він прогріває паливо за низьких температур.
Усі системи ретельно продумані.
Основні причини поломки паливної системи Common Rail
Як зрозуміти, що необхідний ремонт паливної системи Common rail в Києві?Причин достатньо:
- Некоректна робота поршня, внаслідок чого водій відчуває вібрацію від двигуна. Це говорить про те, що робота мотора нерівномірна і «троїть».
- Чорний або сірий дим вкаже на несправність форсунок.
- Відзначається підвищена витрата палива, при тому, що Common rail покликаний його економити.
- Двигун з першого разу не запускається.
Що це стосується причин поломок, то все залежить від справності кожного елемента в системі, а також їх сумарної коректної роботи. У будь-якому випадку, існують і свої нюанси:
- закінчився моторесурс окремого або відразу декількох компонентів;
- використання неякісного палива;
- рідкісна заміна паливних фільтрів;
- відсутність регулярного технічного обслуговування
Ціни на ремонт паливної системи Common rail прямим чином залежать від складності та комплексного підходу. Можете бути впевнені, що це набагато дешевше покупки нових елементів, а також їх подальшого налагодження.
Методи діагностики форсунок спецтехніки
Характер несправності техніки самостійно може визначити досвідчений водій чи механік. Але іноді різні дефекти виявляються дуже схожими. Варто відзначити, що діагностика дизельних форсунок Common Rail спецтехніки буває такою:
- за зовнішніми ознаками: утруднений запуск двигуна, мотор працює з перебоями, з вихлопної труби йде чорний дим тощо;
- комп'ютерна діагностика проводиться фахівцем і є найнадійнішою, її виконує досвідчений працівник СТО на спеціальному обладнанні;
- стенди для перевірки та випробування форсунок.
Перевірку форсунок необхідно проводити регулярно, одразу, як тільки техніка подолала 150 тисяч кілометрів, а не після виникнення зламів. Не треба чекати перших ознак засмічення форсунок. За допомогою діагностики ви точно знатимете, чи варто проводити їх очищення. Фахівець повідомить про критичний стан.
Особливості ремонту системи Common Raili для сільгосптехніки, спецтехніки
Ремонт форсунок Common Rail для спеціальної та сільськогосподарської техніки здійснюється в певному порядку:
- діагностика: насамперед необхідно визначити дефекти, фахівці проводять перевірку на спеціальних стендах та за допомогою комп'ютерної діагностики;
- після отриманих результатів приймається рішення щодо доцільності ремонту;
- форсунки розбираються, прибирають дефектні елементи;
- пошкоджені деталі ремонтують, якщо це можливо, в іншому випадку їх змінюють на нові;
- регулювання проміжків, вони мають відповідати заводським параметрам;
- контрольна перевірка – найважливіший етап у ремонті форсунок, її також проводять на спеціальних стендах.
Необхідно звертатися до професіоналів, які проводять ремонтні роботи відповідно до регламенту, розробленого заводом-виробником спецтехніки. Фахівець повинен пройти спеціальне навчання, отримати сертифікат та виконувати всі роботи на сучасному обладнанні.
Як виконується ремонт паливної системи Common Rail?
Зверніть увагу, що цим повинні займатися фахівці з багаторічним стажем, які мають досить кваліфікації для обслуговування як самої системи, так і спеціалізованої техніки, наприклад, Case.
Будь-який ремонт починається з діагностики кожного елемента: форсунки, ТНВД і інших вузлів. У разі виявлення дефекту - деталі ремонтуються або ж замінюються новими з подальшою регулюванням. Пам'ятайте про те, що ремонт без усунення причини, як мінімум, призведе до некоректної роботи техніки. Після обслуговування, фахівці збирають все в єдине ціле і тестують на справність.
Якісний ремонт паливної системи Common rail Дніпро з усіма гарантіями зроблять професіонали ТОВ «Крупа і К», так як працюють з легковою, напівкомерційний і великогабаритної технікою та комплектуючими до неї.
Послуги
- Ремонт двигунів Cummins, Iveco
- Ремонт паливних систем Bosch
- Ремонт турбокомпрессорів
- Ремонт КПП Case
- Ремонт подрібнювачів та шнеків Case
- Ремонт паливної системи Cummins, Iveco
- Ремонт турбокомпрессорів
- Ремонт гідромотора Case
- Ремонт форсунок Case
- Ремонт трактора Case
- Ремонт комбайнів Case
- Ремонт жниварок Case
- Ремонт двигунів комбайнів